CЦЕНАРИСТИКИ І СТОРІТЕЛІНГУ
старт: 19 жовтня 2020 року
ОНЛАЙН
ОНЛАЙН-КУРС
30
годин лекцій та практичних занять
рівні складності: 1.0 (початковий) та 2.0 (поглиблений) левел
90
днів доступу до матеріалів,
та записів лекцій після завершення курсу
2
УЧАСНИКИ НАВЧАТЬСЯ
користуватися різними прийомами сценаристики та інструментами сторітелінгу

оптимально використовувати опорні точки та будувати чітку структуру історії
конструювати «живих» героїв та систему відносин між персонажами


створювати конфлікт і сеттінг історії; поетапно і до кульмінації



писати логлайн, синопсис, тритмент, чорновик і готовий сценарій

оволодіють головними сюжетними схемами, обов'язковими елементами і «двигунами» сюжету

30 годин якісного контенту,
реальні кейси та історії
практичний досвід від професійних сценаристів,
режисерів і продюсерів
Сергій Гаврилов
куратор курсу, сценарист, креативний продюсер, режисер і художник-постановник рекламних роликів, телепрограм і крос-медійних проектів, «script doctor», автор книги «Всі крапки над "І"сторією: сторітелінг для сценаристів, письменників і блогерів».
Антоніо Лукіч
кіно- та телережисер, режисер фільму «Мої думки тихі» та короткометражних фільмів «Риби озера Байкал», «Хто підставив Кіма Кузіна?», «В Манчестері йшов дощ» та ін.
Христина Сиволап
кінорежисерка, кліпмейкерка, режисерка фільму «Віддана», телесеріалів «Тато Ден» та «Кафе на Садовій» (СТБ), «Вище тільки кохання» (телеканал Україна); за короткометражку «Давай не сьогодні», здобула перемогу на Трієстському кінофестивалі в Італії.
Олесь Санін
режисер художніх та документальних фільмів «Поводир», «Мамай», «Перебіжчик», «День сьомий» та ін., оператор, продюсер, актор, сценарист, лауреат українських та міжнародних фестивалів.
Максим Щербина
редактор та сценарист «Телебачення Торонто», ведучий авторської програми «ЩЕ!».
Отримай розгорнуту програму курсу датами занять та з усіма лекторами
Залиш свої контакті дані нижче і ми надішлемо програму та інші деталі про курс тобі на пошту
В якому форматі плануєте проходити курс?
Звідки ви дізналися про програму?
Курс можна пройти різних рівнів складності
Рівень 1.0 - для початківців, в яких немає досвіду написання сценаріїв або інших історій. Тут учасники вивчатимуть ази (від написання лонглайнів і синонсисів до базових правил побудови сюжету і персонажів).



Рівень 1.0 – заняття з 19:00 до 21:00 по понеділках і середах.
Рівень 2.0 – для тих, хто вже проходив наш курс сценаристики рівня 1.0, або читав спеціалізовану літературу, або має досвід роботи зі сценаріями або схожити типами історій. На курсі 2.0 ми будемо глибше занурюватись у структуру історії, розбираючи її до дрібниць.

Рівень 2.0 – заняття з 19:00 до 21:00 переважно по вівторках і четвергах, інколи – по понеділках і середах.
ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА
1.0 (початковий)
2.0 (поглиблений)
МОДУЛЬ 1: ЯК І З ЧОГО ПОЧАТИ. ЕТАПИ РОБОТИ НАД ІСТОРІЄЮ
  • Сторітелінг: що, кому і як розповідати, щоб отримати бажане.
  • Три складові ідеальної ідеї.
  • Тема і Керуююча ідея історії. 4 найуніверсальніші теми – 4 базові потреби людства.
  • 4 складові драматичної історії. Розвиток Ідеї в кіно.
  • Універсальний генератор логлайнів + 5 формул написання.
  • Драматургія сценарію для повнометражного художнього фільму.
МОДУЛЬ 2. СТРУКТУРА ОПОВІДІ, ФАБУЛА, СЮЖЕТ
  • Структура оповіді як універсальний алгоритм вирішення проблем і психологічної адаптації до змін.
  • 9 опорних точок, що не дадуть вашій історії провиснути.
  • Обов'язкові елементи і «двигуни» сюжету, поворотні події; перешкоди головні сюжетні схеми.
  • Шлях Героя через архетипові стани.
  • Як знімати фільм за мотивами роману.
МОДУЛЬ 3. ПЕРСОНАЖ, КОНФЛІКТ І ДРАМАТУРГІЯ
  • Конструювання і прокачка головного героя, характер і мотивація, еволюція персонажів;
  • Герой: трансформація і недосконалість;
  • Головний секрет і пальне історії; Герой vs Антигерой: Конфлікт неминучий!
  • Базовий трикутник конфлікту; типи, етапи та правила розвитку конфлікту.
  • Пошук конфлікту, створення відносин між героями.
  • Драматична ситуація; драматургія сцени.
  • Робота з головним героєм на знімальному майданчику.
МОДУЛЬ 4. СЦЕНАРНИЙ ЗАПИС – МИСТЕЦТВО ВІЗУАЛІЗАЦІЇ
  • Справжнє місце й значення сценарію в кінопроцесі.
  • Сценарний запис. Таймінг, кадр, сцена, епізод, акт.
  • Девелопмент сценарію. Сценарна дошка – 40 карток вам у поміч.
  • Мова персонажів; функції діалогів і монологів.
  • Типові помилки сценаристів, і як їх уникати.
  • Психологія сценарної творчості.
  • Як працювати з новинами, щоб вони склали частину драматургії матеріалу.
МОДУЛЬ 5. ПІТЧИНГ. ЯК ПРОДАТИ ІСТОРІЮ
  • Як створити сценарну заявку.
  • Захистит своєї ідеї.
  • Чого хочуть режисер і продюсер.
  • Зміни – чому сценарії не пишуть, а переписують.
МОДУЛЬ 1: МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ІСТОРІЇ
  • Хай-концепт і як його досягти.
  • Як зв'язки між елементами розповіді роблять історію сильнішою.
  • Фабула-Сюжет: як одне впливає на інше. Умови дієвості структури оповіді.
  • Протагоніст-Сеттінг: якими мають бути головний герой і світ сильної історії?
  • Травма-Недолік-Маска: Навіщо герою маска? Чи може ефектно перемогти ідеальний герой?
  • Правда-Брехня: що забезпечує значущий фінал.
  • Драматургія сценарію для повнометражного художнього фільму.
МОДУЛЬ 2. СЦЕНА ЯК СТРУКТУРНА ОДИНИЦЯ ІСТОРІЇ
  • Основа сцени, типи сцен, складові сцени: події, біти, мотиваційно-реакційні одиниці.
  • Алгоритм розробки сцени, методи поліпшення сцени, чіпляючі переходи між сценами.
  • Повторюй і володарюй! Структура сцени по Дуайту Суейну.
  • Переваги і недоліки відомих структур оповіді: Трубі, Снайдер, Маккі, Філдс та ін.
  • Як знімати фільм за мотивами роману.
МОДУЛЬ 3. ПЕРСОНАЖНА СИСТЕМА: ГЕРОЯ ГРАЄ ОТОЧЕННЯ
  • Персонажі: імітації людей чи персоніфіковані функції.
  • Розкриття персонажа через описи, зовнішні обставини, вчинки, сприйняття його іншими персонажами.
  • Пошук характерів і прототипів, як краще пізнати своїх персонажів.
  • Взаємодія головного героя з іншими типами персонажів;
  • Антагоніст як найжорсткіший тренер для героя. Лиходій, Суперник, Опонент, Немізіда та інші типи антагоністів. Чотирикутна опозиція Трубі.
  • Робота з головним героєм на знімальному майданчику: від костюма до мови.
МОДУЛЬ 4. СТРУКТУРА ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ОПОВІДІ
  • Особливості та завдання першого акту і першої половини другого акту.
  • Виявлення і розхитування хибних переконань, їхніх витоків і ймовірності з ними впоратися, провокування змін.
  • Примус приймати рішення, вихід на невідому територію, активність у досягненні мети героя, дії за старими правилами.
  • Можливість побачити все з іншої перспективи, відмова від наслідків хибних переконань, закінчення реактивної фази.
  • Опорні точки 1-11.
  • Сценарій програми для Телебачення Торонто: як працювати з новинами, щоб вони склали частину драматургії матеріалу.
МОДУЛЬ 5. СТРУКТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ОПОВІДІ
  • Особливості та завдання другої половини другого акту і третього акту.
  • Рішучі вчинки, намагання зрозуміти суть речей, керування конфліктом, рішучий рух вперед.
  • Правильні дії, потрапляння в пастку між старим і новим, протиставлення способу мислення «до і після», хибна перемога.
  • Розкриття суті змін персонажу, припинення самообману, вибір між бажаним і необхідним, вмирання старого.
  • Опорні точки 12-22.
ГРАФІК ТА ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ
лекційний пакет
лекції + практика
  • 10 лекцій і майстер-класів (онлайн-трансляції);
  • відеозаписи і презентації з усіх лекцій (зберігатимуться протягом трьох місяців після закінчення курсу, до 7.03.2021);
  • електронний сертифікат.
ГРАФІК НАВЧАННЯ:
з 19.10.2020 по 08.12.2020
з 19:00 до 21:00
ВАРТІСТЬ:
2 000 грн
У ВАРТІСТЬ ВХОДИТЬ:
ЛЕКЦІЙНИЙ ПАКЕТ
  • 5 практичних занять;
  • 10 лекцій і майстер-класів (онлайн-трансляції);
  • відеозаписи і презентації з усіх лекцій (зберігатимуться протягом трьох місяців після закінчення курсу, до 7.03.2021);
  • електронний сертифікат.

ГРАФІК НАВЧАННЯ:
з 19.10.2020 по 08.12.2020
з 19:00 до 21:00
ВАРТІСТЬ:
3 000 грн
У ВАРТІСТЬ ВХОДИТЬ:
ЛЕКЦІЇ + ПРАКТИКА
Річна програма: Письменницька майстерність
В якому форматі плануєте проходити курс?
Поширені запитання
Як будуть проходити практичні заняття?
Після лекції куратор курсу дає вам завдання – ви виконуєте і надсилаєте на пошту – куратор читає, вносить коментарі та дає письмовий фідбек і рекомендації; потім на самому практичному заняті обговорює найбільш типові помилки і що з ними робити.
Як я зможу поставити свої питання лектору?
Під час кожної лекції є час для QA сесій. Ви можете поставити своє питання у чаті одразу коли, воно виникне, лектор відповість на нього вкінці.
Для кого рівень 1.0?
Для початківців, в яких немає досвіду написання сценаріїв або інших історій. Тут учасники вивчатимуть ази (від написання лонглайнів і синонсисів до базових правил побудови сюжету і персонажів).
Для кого рівень 2.0?
Для тих, хто вже проходив наш курс сценаристики рівня 1.0, або читав спеціалізовану літературу, або має досвід роботи зі сценаріями або схожити типами історій. На курсі 2.0 ми будемо глибше занурюватись у структуру історії, розбираючи її до дрібниць.
Якщо я пропущу лекцію?
Відеозаписи лекцій будуть доступні на наступний день. Доступ до записів і презентацій буде протягом навчання і ще 3 місяці після завершення програми.
Якою мовою проходить навчання?
Лекції відбуваються українською мовою. Практичні завдання можна виконувати українською та російською мовами.
це гуманітарна освітня платформа

Ми занурюємо дорослих та дітей у дивовижний світ роботи з текстами.
270
165
8773
реалізованих освітніх програм
лекторів, реальних практиків
випускників освітніх програм
Подзвоніть нам і ми детально розкажемо про участь у програмі.

095 849 16 33
Залишились питання?